عضو هیئت مدیره و معاون برنامهریزی و توسعه کسب و کار بانک سینا در همایش مدیران مطرح کرد:
تغییر رویکرد بانک سینا به بانکداری مدرن
عضو هیئت مدیره و معاون برنامهریزی و توسعه کسب و کار بانک سینا با بیان آنکه امروزه بانکداری از حالت سنتی خارج شده است، گفت: در برنامهریزیهای آتی بانک سینا توجه به این تغییر و تحولات به عنوان یک ضرورت مد نظر قرار گرفته است.
فرهنگ اقتصاد _ اکبر جلیلی افزود: در این راستا بانک سینا تمرکز بر مشتری محوری با هدف ارائه خدمات بهتر و تجربه متفاوت از گذشته را با استفاده بهینه از دادهها، شناخت دقیق بازار و افزایش تعاملات انسانی و دیجیتال در دستور کار قرار داده است.
وی خاطرنشان کرد: همراستا با تحولات دیجیتال در جامعه، بانک سینا اقدامات نوآورانه و توسعه خدمات را در دستور کار خود قرار داده است تا با ارائه راهکارهای مدرن، نیازهای متنوع مشتریان را در بستر دیجیتال به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.
عضو هیئت مدیره بانک سینا اظهار داشت: تقویت نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین دارایی بانک، یکی از عناصر مهم در حرکت به سمت بانکداری مدرن است که در این راستا اقدامات عملیاتی را برای تقویت مهارتها، انگیزهها و ایجاد محیطی برای بروز خلاقیت کارکنان مد نظر قرار داده است.
جلیلی با بیان آنکه وظیفه ما تنها مدیریت امروز بانک نیست، تصریح کرد: اقدامات ما محدود به زمان فعلی نباید باشد بلکه هدف ما باید ساختن برای فردای بهتر باشد به نحوی که نماد اعتماد، نوآوری و توسعه شناخته شویم.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: